17 Aralık 2011 Cumartesi

Tek Kelime Üzerine

Çok tatsız bir durum. Aklımı sürekli meşgul tutmaya çalışıyorum. Olmuyor. Bu hafta kursa gitmedim. Yorgunum. Uyudum bu sabah. Çok iyi geldi. Yine bir markada kriz var. O kadar çok sorunla uğraşıyorum ki aklın durur. Kendiminkiler de cabası. 


Az önce aklımda bir şarkı ile uyandım. Bulduğum her güzel şeyi ilk seninle paylaştım. Hep sana taşıdım. Ne güzel bir heyecandı, tahmin bile edemezsin. Artık bu tarz heyecanlarım kalmadı. 


Aklıma iyice dolandı bu parça uyanınca. Dans etmiştik sonunda. Ben seninle çok mutlu oldum. Bunun için çok teşekkür ederim. İyi ki hayatında oldun. 




On kez ard-arda dinledim bu arada parçayı. 


Seninle bir yaz geçirmeyi, beraber tatile çıkmayı tam üç yıl bekledim. Ben de çıkmadım bu arada. Seni bekledim. Sense bunu bensiz tercih ettin. Gidip bunları başkalarıyla yaşadın. Böylelikle sana dair tüm tatil hayallerimi bitti. 


Ne akşam denize girmek, ne yakamoz, ne o, ne bu... 


Bende bir şey bırakmadın. Sadece beni bıraktın. 


Sanırım seni affedemeyeceğim. Çok üzgünüm.


Ah, kızarmış ekmeğin kokusu geliyor. Mmmmm, hayat güzel. Keyfine bak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder