2 Aralık 2011 Cuma

Hayatta Kalmak Üzerine


Bugün bir operasyona girdim. Ağabeyininki ile büyük benzerliği vardı. Tatsız da olsa bazı şeyler, ameliyat iyi geçti. Hayat güzel. Kimse için vakit kaybetmeye değmez. Bu durakta çok bekledim, ben ki beklemeyi sevmem.


İki günlük raporum var ama işe gidiyorum. Yapacak başka işim yok. 


Arkadaşının haberi vardı, belki sana söylemiştir. Aramanı beklemiyorum tabii. 03 Mart 2008 tarihinde hayatımın ilk operasyonuna girmiştim. O gün de unutmuştun. Hatırlar mısın bilmem. Her zaman karşısındaki kişiye özen gösteren, önemseyen bir kişi oldun. Teşekkür ederim.


Herkesin birleştiği konu: senin başka erkeklerle tecrübe (adına ne dersen de: aşk, seks, flört, wtf!) yaşamak istediğin ve bunu merak ettiğin. Bu konuda birleşeceğimizi düşünmemiştim. Keşke bunu bana da söyleyebilseydin. Sormuştum ayrıca, böyle bir isteğinin olup olmadığını. Hatta, açık ilişki yaşamak ister misin diye de sormuştum. Azarlamıştın...


Kesinlikle karşı olduğun, hoşlanmadığın bir karaktere dönüştüğünü görmek üzücü. Olmak istemediğin sen olurken, dışlanıp izlemeye maruz bırakılmam da cabası. Halen üzülüyorum. Benim olacağımı düşündüğün bu hoyrat karakter üzerine o kadar düşündün ki, korkmamak için onu inceledin, tarttın, sana nasıl zarar vermeyeceğini araştırdın. O kadar çok izledin, inceledin ve benzeştin ki sonunda o oldun. Korku, sen nelere kadirsin. 


Aradığın ben değildim. Aradığın sensin. Ben bir basamak oldum. Yukarı çıktığın için çökmüş olmamın bir önemi yok. Aradığın ucuz şeyler mi? Her yerde bulunanlardan, ve bir kalite beklentin de yok sanırım. Seni öperken dudaklarımın yandığını hissederdim. Aşkını hissettiğimi sanırken ütüye yapıştığımın farkında değilmişim. Döküldüler.


Edindiğin tecrübe ile eski ilişkilerin nasıl olur diye merak ettin. Denedin. Yenileri nasıl olur diye merak ettin. Denedin. Olmuyor. Geçmiş tekrar yaşanmıyor. Yaşananlar affedilebiliyor ama unutulmuyor. Üzgünüm.


İlişki iki kişi ile yaşanır (doğru bir önerme değil, biliyorum). Gelmeye çalıştığım şey şu: ortada bir hata varsa çoğunlukla iki tarafın da bunda payı olur. Kendi payıma düşen kısmı için özür dilerim. 


Hep sen vardın. Hep sen oldun. Hem benim için hem de kendin için. Ne şanslısın. Zamana ihtiyacın var. Benimle olan ilişkin için değil. Kendin için. 



Just like a stranger with the weeds in your heart
And play the fiddler off till I come back again.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder