14 Aralık 2011 Çarşamba

Soz Uzerine

O kadar çok iş yığılmış durumda ki hiçbir şeye vaktim olmuyor. Yine de yazmak için sana zaman ayırmayı istiyorum. Okutmayacak olsam da sana yazmak gibi güzel bir şeyi kaybetmek istemiyorum.

Dün bir arkadaşımla birlikte bir şeyler içtik. Bana bazı duygularından bahsetti.

"Böyle der sonra çekip gidersiniz. Bunları duymak istemiyorum. Tek derdiniz zincir ilişki..." dedim, hızla ağzımı elleriyle kapattı. Çok üzüldü. Özür diledim, sonra. Kadınlara kızmak ve sert çıkmak refleks olmuş.

Sana söyleyemediklerimi neden bir başkasına bu kadar rahat söyleyebiliyorum. Dağıtma pahasına.

Özür dilerim. Gerçekten. Bir tecrübe ile onu yaftaladım.

Kibir beni yakmaz umarım.


Oh, there's an empty place in my bones
That calls out for something unknown
The fame and praise come year after year
Does nothing for these empty tears.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder