15 Aralık 2011 Perşembe

Dün Akşam Üzerine

Dün akşam ne yaşadığımı bilmeni isterim.

Dün akşam saat 00.00'a kadar bir arkadaşımla içtim. Sonra evine bıraktım. Cihangir'de.

Beni evine beş kez evine bir şeyler içmeye davet etti. İlk dördüne "hayır" dedim. Sonuncusuna ise "peki". Uzun zamandır kimse sohbetim için bu kadar davetkâr olmamıştı. İyi hissettim kendimi. Halen konuşmamı sevenler, söylediğimi dinlemek isteyenler var.

Evinde içmeye ve konuşmaya devam ettik. Orada kalmamı önerdi beş kez. Teşekkür ettim. Kalktım, giyindim ve saat 03.00 gibi evinden ayrıldım.

Taksi tuttum. Tünel'e geldim. Bir otele girdim ve orada uyudum. Klima çok ses yapıyordu ama eve gitmek istemedim.

Bugün kongrede bir sunumum vardı yine. İyi geçti. Beğendiler.

Eskiden sen de konuşmalarımı dinlemeye gelirdin. Umursardın beni. Senin yaptığın her şey ile ilgilenmeme rağmen sende benim yaptıklarımın karşılığı kalmamıştı.

Sonra bitti her şey, seninle konuşurken bile dinlemedin.

Seni çok duygu yüklü sevmişim. Bir kadın gibi... Ağır geldi sanırım. Hem sana, hem de bana.


And will we ever end up together?
No, I think not, it's never to become
for I am not the one.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder